Livet med Vippen

Löshoppning för första gången!

Publicerad 2013-06-26 17:40:00 i Bilder

Den 1:e juni red vi till paddocken, för lite löshoppning som Vippen aldrig gjort innan. Han tycker färgglada bommar är superläskiga, så till en början fick han lulla omkring och själv kika på lite bommar som jag la ut på marken. Efter ett tag vågade han springa över dem så jag la upp ett litet kryss som han fick hoppa. Ja hans teknik är inte direkt den bästa, men han har ju inte heller gjort det förut. Väldigt roligt i alla fall att han bjöd på hindret självmant, utan infångare eller liknande, för meningen är ju att han ska tycka det är roligt.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Theres Linde

Jag är en 21 årig tjej, och här kommer jag skriva om mig och min fina häst Vip Farthing (Vippen) som är en varmblodsvalack på 7 år.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela